- Segt som kola.

Fy fan va det är drygt att tvätta alltså.. det ända man gör är att sitta och passa klockan fram tills att allt är klart. När man tvättar hemma är ju en annan femma, då tycker jag att det är helt okej. Men i tvättstugan så måste man ju passa allt, dels för att hinna få allt torrt och även för att en annan jävel ska tvätta efter. Nu förstår jag varför jag inte tvättar i tvättstugan allt för ofta. Nåja, det är skönt sedan när allt är klart.

Förhäxad för roa mig under tiden, tillsammans med Facebook. Inte för att det händer så mycket där inne nu när alla jobbar. Men men, that's life.

Hade tänkte städa idag också.. Oh joy! Vilken rolig måndag jag har. Jag vet att ni blir lite avis ;) Får poppa muuusik under tiden.. blanda nytta med nöje!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback