- Sömnen är borta

Då sitter jag här igen.. klockan är i skrivande stund 01:35. Varför sover jag inte? Jag vet inte, har fått problem med sömnen. Jag kan vara otroligt trött, så trött så att ögonen går i kors, men har sånna problem med att somna in. När jag väl har somnat är det ingen fara, men innan dess..

Kan det kanske bero på för lite aktiviteter på dagarna? Har inte jobbat så mycket nu på senaste tiden. Har mest jobbat natt, och då behöver jag inte jobba lika mycket. Eller kanske har jag någonting som ligger undantryck utan att jag vet om det? Någonting som ligger och gnager och bara väntar på att få komma upp till ytan?
Jag vet faktiskt inte.

Ska i alla fall väcka älsklingen min vid 5-tiden, då ska han upp och jobba, min prins. Han är duktig han. Ombytta roller.. förr var det han som satt och väntade på att jag skulle komma hem. Nu är det jag som sitter och väntar på honom.

Äsch, ska fortsätta kolla på Förhäxad, har lånat alla säsonger av mormor så det sitter jag och missbrukar när alla andra sover sina skönhetsömn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback