- When love hits you ..

Grabbarna sitter och spelar något spel på x-boxet där man ska döda varandra, orden som kommer ut ur deras munnar är inte vackra. Syster har somnat i soffan och jag sitter och leker med den nya datorn. Måste ju försöka vänja mig vid knapparna, eller mer tangentbordet, det är ju lite mindre så jag kommer ju åt alla knappar som jag inte ska komma åt ;P Har i alla fall insett att datorn har en kamera, det visste jag inte ens om, men det gillas bara :) Den kommer nog bli användbar! Blir bara nöjdare och nöjdare ju mer jag leker med den, helt klart värt varenda krona! Ska i alla fall hoppa in en dusch snart sen så får vi se vad som händer ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback