- Denna dagen har ju flytit på också..

Dagens gympass är nästan precis avklarat. Det blev 30 min på corssisen idag också, tänkte att jag skulle köra på lite längre idag men eftersom jag körde på en hårdare level eller vad man ska kalla det så blev det "bara" 30 min idag också, men brände dock mer kalorier än vad jag brukar.. tack vare högre leveln! Efter det blev det även att lyfta skrot så nu är man mör och utpumpad i musklerna igen!

Igår hade jag lust att gå till gymmet också men eftersom jag var där i förregår så tänkte jag att jag måste ju låta kroppen vila lite så att jag inte förstör mig själv. Så det blev en promenix som resulterade i 4 timmar isället, minst lika bra det!

Så nu sitter jag här, nyduschad och mätt i magen, sen långt tillbaka dock, med mamma och vivi och snackar lite skit. Tidigare idag var ju på kalas hos bror min, en av kidsen fyllde 6 år så det blev tårta och massa gott. Inte för min del dock, jag försöker tänka lite på vad jag stoppar i mig, och sen är jag ändå inte så förtjust i sånt.

Kaffe och tv tittande är det som hägrar nu. Hjärtat mitt har gått och lagt sig för länge sen och sussar så sött i sängen. Han är så söt min älskling.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback