- Extreme Couponing

Sitter och kollar på det Amerikanska programet som heter "Extreme Couponing" och blir helt till mig! Jag fattar inte hur dom gör alltså! Från att köpa varor för typ 500 dollar och uppåt så slutar det med att dom betalat kanske 8 dollar! Så jävla coolt! Och ekonomiskt om inte annat, det skulle jag vilja lära mig. Fattar bara inte hur dom räknar ut och tänker.. har försökt hänga med så gott det går, förstår på ett ungefär men inte alls så att jag skulle klara det! Men frågan är, har Sverige ett sånt system så att det skulle gå och genomföra eller är de smartare än så och skriver ut på exakt alla kuponger att det inte får kombineras med ett annat erbjudande? Skickligt är det i vilket fall som helst!



Hur coolt är inte detta på en skala! :)

Kommentarer
Postat av: william & Louise

det är crazy;D

2012-08-15 @ 09:32:28
URL: http://funnyones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback