- Gymma gymma!

Jag är så stolt över mig själv så det finns inte! Har ju som jag har nämnt tidigare skaffat gymkort. Steget dit var ju otroligt jobbigt och tog emot ordentligt mycket, men till slut så skaffade jag det. Men sen var ju nästa jobbiga steg att faktiskt ta sig till gymmet och träna. Det har varit mycket pust och stön men nu har jag äntligen kommit igång. Och jag är så stolt över mig själv, i början så orkade jag bara stå på crosstrainern i cirka 5 minuter sen var jag helt slut och tänkte bara att nu skiter jag i denna bajs maskin. Jag fick ont i knäna och allt var bara skit.

Nu står jag 30 min på den där jäkeln och känner att jag kan faktiskt ge mer! 30 min är runt 200-210 kalorier, och det är en ganska så bra början tycker jag nog. Förhoppningsvis så kommer det bli längre än så men det är dock en bra början, en riktigt bra dessutom. Och det är bara uppvärmingen, efter det så går jag ju alltid och lyfter lite vikter också. Så det brukar bli 1½ timme - 2 timmar varje gympass. Beach 2015 släng dig i väggen för här kommer jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback