- Bilar skapar problem, men är även underbara..

Denna månad kommer svida i min plånbok, måste lämna in min bil på lagning. Har gått och skjutit upp det hela tiden men nu kan jag fan inte göra det längre. Den ska ju lixsom besiktas i April senast. Och jag går och drar mig in i det längsta men det är väll bara att lämna in skiten, ta det hårda beskedet och langa fram kortet. It sucks! Billös och no money! Det ultimata, eller?

Eller så är det helt tvärtom.. arbetet går på en dag och det svider inte så hårt i plånboken som jag tror att det ska göra. Man kan ju hoppas på det i alla fall.

Sitter fortfarande och knarkar BB, som den BB-tönt man är. Hanna W är fortfarande lika dum i huvudet. Igår satt man ju och hoppades på att det berode på alkoholen men nej hon är bara totalt tom i huvudet som människa. Jag hade aldrig klarat av att vara i samma rum som henne ens, tänk dom som måste vara instänga i samma hus som henne. Stackars människor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback