- Liten skit skruv!

Åh! Min underbara pappa kan ha fixat ett av problemen med bilen! Ett av problemen är ju att larmet fungerade lite hur det ville.. den larmade utan anledning och så vidare. Så nyss var jag och hämtade honom från ett möte och under färden hem så pratade vi om detta och att jag bävar så mycket inför att lämna in den så när jag hade parkerat bilen så tog han fram skruvmejseln och började leka bosse bildoktor.

Bakluckan som jag har trott var boven till att larmet inte fungerade var det inga fel på, så vidare till nästa ställe.. motorhuven. Där satt en liten jävla skit pryl som var orsaken! Och det mest irriterande är att jag har vid flera tillfällen kollat på denna lilla skit saken och inte trott att det var något med den.. oj så fel jag hade. Det visade sig att det var en liten skit skruv som inte satt i ordentligt! Irriterande som fan men samtidigt en sån otrolig lätthet!

Nu blir priset när jag lämnar in bilen kanske lite billigare.
Tack för det pappa!



[ Mamma, älsklingen, pappa]

Kommentarer
Postat av: Diana Lovatt

Det är inte mycket som han ej kan fixa och det skall du vara glad för. Och jag vet att du är det.



Kram!

2012-03-15 @ 11:13:17
URL: http://www.cerecia.se/blog/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback