- Unga Mödrar Danmark.

Eftersom jag är expert på att rubba min sömn så måste man komma på något bra att fördriva tiden med. Det är då, vid sånna här tillfällen som jag ska tacka Kanal5 och deras Kanal 5 Play - den sidan har gjort så att många långa nätter har blivit korta. Så, nu sitter jag alltså här igen och betar igenom några avsnitt av Unga Mödrar Danmark. Lovely serie med många dum huvuden men även underbara mammor.

Denna serie kan ibland få mig och fundera om jag skulle klara av att ha en liten plutt. Det är inte så lätt som alla tror, och det kostar pengar också. Vissa verkar ju tro att det bara är att skaffa en unge och sen så är det inte så mycket mer än så. Det är ett heltidsarbete att vara mamma, men jag kan även tänka mig att det är alldeles underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback