1 Februari 2012

Jag skäms nästan, nu är det exakt 1 månad sen jag senast skrev någonting här i bloggen. Det är inte det att jag inte vill utan det är bara det att jag hinner inte och prioriterar det inte. Sen så känns det inte som om det är värt att skriva något när ingenting speciellt har hänt. Mitt liv rullar på i vanlig ordning, det som har hänt är väll att jag och mitt hjärta har skaffat oss ett varsitt gymkort. Annars så är det inte så mycket mer än så.

Har förresten mailat min gamla ortoped som jag hade när jag krossade foten 97. Han svarade tillbaka och sa att han kan inte hjälpa mig med att fylla i ett papper som jag sedan ska skicka till Folksam utan jag måste ta kontakt med en ortoped som behandlar vuxna. Lätt det kommer bli då, dels så måste jag först få en tid till min husläkare och sedan så måste han skicka en remiss och gud vet hur lång tid det tar innan jag får tid till dom.

Aja, jag ska inte skriva mer trams nu, det är ännu en sömnlös natt här uppe på åsen. Men vila räknas kanske, eller? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback