- Tankar & Funderingar.. Om ingenting.

Sex and the city boxen är en räddare i nöden nu när jag ligger sjuk, jag kollar på det dag som natt samtidigt som jag fantiserar om att kunna vara så bra kompis med 4 olika individer. Lät nu som om jag inte hade några vänner men det jag menade var att det är sällan 4 tjejer kan komma överrens så pass bra och så länge. Det brukar nästan alltid komma upp någon typ av konflikter, att den andra har snackat skit om den ena eller nått sånt..
 
Över till annat, jag väntar fortfarande på min kalleles till psykologen, ska bli lite inressant att gå dit faktisk. Varför vet jag inte, men vet ju att jag har otroligt mycket saker innom mig. Ska väl bli intressant och se hur jag känner mig när jag har pratat med henne några gånger, om jag känner någon skillnad eller inte.
 
Ska tillbaka till läkaren i morgon, se om jag får en ny sjukskrivning eller inte. Känner att jag fortfarande inte är okej, har så otroligt ont i lungorna och det känns som om det blir svårare och svårare att andas när jag lägger mig. Är inne på andra pencillin kuren men det känns inte bättre. Mycoplasma är inte kul att ha och göra med kan jag lova! Ser inte fram emot att gå till min husläkare i morgon det är en inkompetent människa som tror att han är så satans duktig, han fattar ju inte ens vad man säger. Ska byta läkare så fort jag har fått reda på vart jag ska med foten, kan inte byta sålänge det är han som skickar remisser till olika kliniker och sjukhus.
 
Nä, nu blir det en sup med hostmedicin, kanske en varma koppen och krypa ner under täcket i soffan. Skulle vilja ligga brevid älsklingen min, men vill inte väcka honom bara för att jag inte kan sova. Så väntar lite med att mysa ner mig hos honom. Min drömprins!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback