- Varje dag är en gåva.

Nu ikväll var första gången på otroligt länge som jag försökte röra lite på mig. Jag var ute och gick en kortare promenad, men tydligen lång nog för att hjärtat skulle sätta igång. Det är så otroligt jobbigt det där, hjärnan vill mer än vad kroppen klarar av. Ska bli skönt att få träffa läkaren på Previa på Onsdag igen och se vad nästa steg i denna karusell blir.

Så nu sitter jag här, helt slutkörd och iskall och halv gluttar på någon film som älsklingen har satt på. Och här ska jag nog sitta kvar, klockan är inte så mycket men för min del så blir det att ta 2 Inderal och sen borsta tänderna och välkommna John Blund. Jobbar i morgon och känner att jag måste försöka samla så mycket ork och energi som möjligt inför det.

Så, "gonatt macken, vi ses i mörrn"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback