< 3 JANUARI 2013 >

God Jul & Gott Nytt År !

Så¨nu har jag sagt det, försent men jag har dock sagt det! :)
Sitter på jobbet just nu och slutar alldeles strax, skulle egentligen bara kolla in på aftonbladet men så kom jag och tänka på en sak. Det här med nyårslöften.

Jag vet inte hur många sådana man har sagt under mina ynka 22 år, och inte en enda har man kunnat hålla. Lame as hell, har ingen självdiceplin med andra ord. Så nu i år, innan nyår, så tänkte jag att jag inte ska ha något löfte i år. Utan jag ska ha "löftet" mer som en förväntning än ett löfte.Kanske låter rörigt, men om jag har det som en löfte så skulle jag bara känna mig tvingad istället och det är kanske därför det alltid spricker.

Så min förväntnig är att jag ska komma igång med träningen igen, efter den långa tiden som jag har varit sjuk så kom jag tyvärr ifrån det ganska så mycket. Så nu är det ju ett ypperligt tillfälle att satsa på det igen! Jag har även kommit på att jag har tränat fel också, jag har lyft vikter och haft mig men det är inte det jag ska göra. Jág ska sitta på cyckeln t.ex. och trampa tills jag får skavsår i rumpan! Jag ska stå på crossisen tills jag är svimfärdig och jag ska springa på löpbandet tills jag dör! Konditionsträning it is!

Nu ska vi bara se hur det går med denna förväntning också...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback