In a few seconds - my world got turned upside down

Tänk att på ett par minuter, några fjuttiga minuter så kan hela ens värld förändras. 60 sekunder och sedan kan ditt liv vara helt upp och ner vänt. Konstigt det där.

~~ ¤ ~~
Måndagen närmar sig. Måndagen som förhoppningsvis gör så att jag kan börja leva mitt liv till fullo igen. Det har varit en hård kamp att ens komma dit jag är nu, mycket blod, svett och tårar. Många anfall och många tester, men äntligen så ser jag snart målinjen. Hoppas jag, om allt går som man har planerat. Skum känsla det där, att inom loppet av 2-3 veckor så kommer jag kunna göra VAD JAG VILL!

~~ ¤ ~~
Sitter som vanligt och ugglar för mig själv mitt i natten, hjärtat mitt sover hemma hos sin mamma inatt, då brukar tankarna kunna löpa fritt. Både bra och dåligt kanske. Har sådan otrolig tur att jag har honom vid min sida, han är verkligen mitt allt som har stått vid min sida trots alla jävla motgångar. Han är en riktig ängel.

~~ ¤ ~~
Family Guy får distrahera mig tills John Blund kommer på besök. Det brukar fungera ganska bra, bara jag har något på i bakgrunden som låter så brukar det lösa sig. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback