Here it goes!

Okej, så detta är alltså ett försök till att skriva en blogg..
Vet inte vad bloggen kommer innehålla dock, men antagligen lite om allt och inget.

Torsdag idag, och lovet börjar närma sig sitt slut.. Känns lite segt, men samtidigt skönt.
För när man går i skolan så har man sina rutiner, dom försvinner när man är ledig.

Så, vad händer idag då?
Tänkte försöka städa mitt rum, om jag orkar, det tar emot när jag tänker på det. Eftersom när jag städar, så städar jag!

Juste, för er som inte vet så har vi numera en doberman som irrar runt här hemma, han har det mest olämpliga namnet en sådan hund kan ha, Nisse!

Hur gulllig som helst och jätte lugn, fast det var fan inte kul att hämta honom då jag, mamma & diana åkte till Skåne och hämtade honom.
Satt i en bil i samanlagt 14 timmar, min rumpa var helt död och så kände jag den inte, eller jo, jag kände att jag har vissa muskler som jag inte visste fanns!

Nåja, kanske inte så intressant inlägg idag men det får duga för tillfället..

Bloggar senare ikväll igen, nu väntar naglarna på att bli fixade :)

Puss & Kram <3

/ LindholmareN




Kommentarer
Postat av: sandrino

WEJ! en doggidoggidog ! Call me när du vill ha sällskap ut med fanskapet !

2007-11-01 @ 23:39:32
Postat av: The man without a face. Or is he? Nobody knows.

I know what you did last summer..

2007-11-02 @ 00:43:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback