Moget att skriva "Anonym".

Någon feg jävel har kommenterat mitt inlägg som heter "verkligheten kommer ifatt" . Kommentaren denna anonyma person skrev lyder så här:


Fast det kanske inte är så konstigt med tanke på vad du har gjort dom. det måste ju finnas en anledning till att dom inte vill ha kontakt med dig eller hur? dessutom var det väll du som valde sida inte dom.....



Eftersom du inte vågar säga vem du är så skiter jag fullständigt i vad du tycker, men antagligen så känner du mig eftersom du känner att du kan yttra dig. SÄG DÅ ISTÄLLET TILL MIG VAD DET ÄR DU VILL SÄGA. Ring isånnafall mig och säg vad du tycker och tänker.

Och nej jag har inte valt någons sida, skulle inte kunna göra det heller när jag egentligen inte ens vet vad hela jävla skiten handlar om..jag var inte ens på platsen  då detta inträffade. Jag har bara hört vad som hade hänt, och jag gillar inte att ta beslut på saker jag bara hör och inte vet någonting om. Och varför ska jag välja sida när bråket mellan pappa och dom inte ens har med mig att göra, och om jag nu hade valt någons sida så hade det ändå slutat med att någon blev drabbad iallafall.

Och vad jag har gjort? Är du gullig på riktigt? Du kan ju tänka på vad dom har gjort alla gånger då innan du yttrar dig.
 
Tex, min bror alla slag som jag har fått när han känner att han vill skämta, och tar i lite för mycket, eller alla blåmärken! Vafan, jag har sett upp till honom så det bara skriker om det.

Eller ska jag tänka på när min syster helt plötsligt hade bestämt sig för att jag hade  haft sex med en viss person? Och gick och sa det till folk så att det helt plötsligt kom fram folk och frågade om jag hade haft sex med honom. Och där står jag och fattar ingenting? Och när jag frågar dessa personer vem det är som sagt detta så säger dom alla att det var Camilla. 

Men det är ju tur att det finns en annan tjej som man kan kalla syster då och som verkar vara så jävla mycket bättre. Hon är ju syster med dom enligt henne själv iallafall, men här kommer en nyhet.. ni är kusiner.. ingenting annat! Och Tindra har ju fått en ny faster, charmigt.

Så, din fega jävel, säg mig? Vad är det jag ska tänka på som jag har gjort mot dom? Ge mig en sak det är jag har gjort som är sann, Så får du ska fortsätta kommentera som anonym och försöka ge mig dåligt samvete.. skriv ditt namn så ska jag ringa upp dig nästa gång och skratta dig rakt i örat. Eller så skiter du i att skriva någonting alls. Jag vet att jag har rent mjöl i påsen. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja för dom ju aldrig ställt upp för dig dom brukar väll inte bry sig om dig? du har knappast rent mjöl i din påse. din kompis förra kille var hans kuk bra?? som ett EXEMPEL!!!!

hur många gånger har inte du ljugit dom rätt upp i ansiktet?? det är alltid så synd om dig, buhu cry me a river emelie lindholm har ont i ena lilltån världens undegång. tönt. jag har inte ens sparat ditt numer så kan tyvärr inte ringa dig.

2008-08-21 @ 22:46:52
Postat av: Anonym

Oavsett vem som gjort eller sagt vad så är det ju DIN upplevelse av smärta i det här som är verklig för dig. Ofta är det flera saker inblandade men jag tycker att det låter som om du blivit rätt illa behandlad. Det låter som du fastnat i mitten av en konflikt på ett sätt du inte förtjänar.

2008-08-22 @ 11:53:27
URL: http://ellerhur1.blogg.se/
Postat av: Mamma

Ville bara kommentera inlägget som du har fått av ngn. Tydligen så vet denna person inte ett dugg vad det hela handlar om och är uppenbarligen för feg för att tala om vem hon/han är. Larvigt!! Då vågar man verkligen inte stå för det man skriver, tycker jag. OTROLIGT FEGT OCH BARNSLIGT!!!Fattar inte att folk orkar bete sig som svin som han/hon gör. Och vad fan har denne person med saken att göra över huvud taget??? Denne har troligtvis inget liv och försöker därför gotta sig i andras. Du har verkligen "fastnat i en konflikt som du inte förtjänar" som det står skrivet här ovan! Det enda som det hela berör är mellan din pappa och dina syskon, och då menar jag inte Elisabeth, för hon är ingen syster till dig men verkar vara det till Jimmie och Camilla. Ingen annan har med denna konflikt att göra förutom dem, så är det bara! Så du okända människa (synd att kalla dig det, men men) det är bara att gilla läget och skaffa dig ett eget liv som du kan förstöra lr nåt!! Vad fan vet jag vad du är ute efter, men ge fan i att snacka skit som du inte har en aning om!!!! Jag var där och vet vad som hände, det var uppenbarligen inte du så ta och håll käften!!!!

2008-08-23 @ 00:09:21
URL: http://lindholmaren.blogg.se/
Postat av: Princess

Älsk, vad är det för IP-adress personen skriver ifrån? Kramar

2008-08-23 @ 17:25:12
URL: http://pinkabit.blogg.se/
Postat av: monica

Bra mamma!! Jag tycker det är fruktansvärt som mamma själv att höra en sån idiotisk kommentar. Hoppas konflikten är annorlunda idagsläget. Kram

2010-04-05 @ 13:23:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback