Missbildat kaffe!?

Jaaa, men välkommen öroninflammation! Du är så välkommen, eller inte alls! Fick nyss reda på att jag har öroninflammation som jag nu har misstänkt en viss tid. Kåvepening i 10 dagar som gäller då, hoppas att jag blir frisk någon gång då!

Första dagen på praktiken gick bra, det var tydligen en lugn dag idag.. hade nästan ingenting att göra så det var ganska så soft. Gick runt där och drack te och missbildat kaffe som smakade apa! Inte för att jag någonsin har eller kommer smaka på hur en apa smakar men ni fattar vad jag menar.

Har lite tråkigt så nu kommer en helt meningslös och ointressant lista dyka upp!

PERSONLIGT

01. vad heter du? -
Emelie.
02. vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? - Trivs bra med det namnet jag har.
03. vilka andra namn hade dina föräldrar tänkt ge dig? - Dom hade inget annat namn, dom skulle ha en emelie!
04. vilket stjärntecken är du? - Våg.
05. vilken årgång är du? - 1990.
06. vart bor du? - Botkyrka.
07. bott utomlands? - Aldrig, vill inte det heller.
08. flyttat antal gånger? - 1 gång men bara några portar bort!
09. vart skulle du vilja bo? - Trivs här, men Rönninge kanske isf?!
10. vilken skolklass? - Op06 
11. vad vill du bli när du blir äldre? -
Ambulanssjukvårdare och rik!


UTSEENDE

01. hur lång är du? -
1,61 cm kort.
02. hur mycket väger du? - Ingen aning!
03. hårfärg och frisyr? - Snelugg, axel långt.. brunt med ljusbruna slingor.
04. ögonfärg? - Blå, men endel säger grön.
05. mest nöjd med? - Ansiktet och boobsen!
06. minst nöjd med? - Magen och låren.
07. skostorlek? - 37 - 38 , beror på vad för typ av skor!
08. glasögon? - Jepp, men använder dom inte!
09. har du några piercingar/tatueringar? - Japp - näsan, naveln, tungan och 5st i öronen.


FAVORITER

01. filmer? - O
joj! Det finns många inom denna kategori!
02. låtar? - För tillfället, Garth Brooks - The thunder rolls samt Frida Snell - Lucky day.
03. årstider? - Sommar faan! :D
04. mat/dryck? - Pappas lasange och smirre ;)!
05. djur? - Hund.
06. färg? - Grön!
07. parfym? - Christina Aguileras för tillfället men även Paris Hilton, Lacoste & Sarah Jessica Parkers. 
09. ämne i skolan? - Teckenspråk och körkortsteori!
10. sysselsättning? - Sova, vänner, allt som har med bilar att göra.


KLÄDER

01. vad använder du just nu för jacka? -
Lång, svart everest jacka.
02. vad använder du just nu för skor? - Svarta Reebook.
03. favoritfärg på kläder? - Svart, vitt och ... rosa.
04. favoritmaterial på kläder? - Mjukt!
05. vilka kläder skulle du vilja ha just nu? - Inga jag kan komma och tänka på nu.
06. favoritaffärer? - Gina, JC, HM, Cubus och massa andra.
07. för ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? - Det är olika varje månad!
08. favoritmärke? - Ingen aning..
09. vad har du för tröjstorlek? - XS - S .. beror på vad för tröja..


DITT RUM

1. stort, litet eller mitt emellan? -
Litet, iaf om du frågar mig.. vill ha större!
2. vilken färg på tapeterna? - Ljusgula.. eller något liknande i den stilen.
3. vilka färger går rummet i i övrigt? - Vit, för det mesta, och gröna prylar lite här och där.
4. vad vill du ändra där inne? - Det mesta, ska göra det också.
5. vad har du där inne av följande:
a) tv? -
Ja!
b) video/dvd? - Jodå.
c) dator? - Självklart.
d) stereo? - Räknas dvdn?
e) telefon? - Vi har bärbara så förtillfället, nej. Fast mobil!
6. vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster? - Ett stort jävla berg med en massa träd! Och även lite motorväg.
7. vad gör du oftast i ditt rum? - Sitter vid datorn, kollar på tv och sover.
8. favoritpryl i rummet? - Sängen och datorn.



Tragiskt liv man har egentligen eftersom man sitter och svarar på listor i denna stil.. det är ju typ ingen som läser svaren heller! Men vem vet, kanske finns folk som är tillräckligt nyfikna så att dom faktiskt läser! Don't know and guess what?! I don't care! Haha! ;)

Nej, nu ska jag nog göra något annat.. känns som om jag har suttit och degat framför datorn allt för länge nu, känner mig rastlös och börjar bli stel.. kanske plugga lite?! HAHA!
Hmm, gammal bild :D .. kunde inte låta bli!



/ Spido!

Kommentarer
Postat av: Anders

Det finns faktist dom som läser och finner de lite intressant att faktist få veta lite om personen i fråga som sitter o skriver? :p jag är iaf en av dom!

2008-01-08 @ 08:20:50
Postat av: Malmstenaren

MEn empli det är för att kaffe är äckligt som det smakar apa..

2008-01-08 @ 19:27:58
URL: http://malmstenaren.blogg.se
Postat av: monica

Jo,jag läser svaren,hålle på att läsa hela din blogg,du har hållt på länge så det finns mycket att läsa,intressant. Kram

2010-04-05 @ 12:24:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback