Snögubbe eller allmänt idiotiskt?

Nu har jag och R varit ute på sista rundan för dagen med Skrållan,
och jag fryser om fötterna. Jag fick den "smarta" ideen att vi skulle gå in på
fotbollsplanen. Jag noterade inte att snön var upp till halva fotbollsmålet
utan såg bara att folk har gått där innan så tänkte mest att man kan gå där
och att det kanske skulle vara kul och busa lite med Skrållsen innan vi går in.

Sagt och gjort, in kliver vi som två idioter och efter ca 1 meter så sa det poff
och både jag och älsklingen hade snön upp till låren. Så där står vi som två mega töntar och
skrattar tills tårarna nästan sprutar.

Sen skulle vi ju ta oss därifrån och det var ju som en match
även det. Så jag och R står där och traskar runt och skrattar medan Skrållan springer runt oss
och kollar på oss som om vi var idioter. Hadde hon kunnat prata så hade hon säkert frågat
vad fan vi håller på med och om båda är rikspantade i huvudet.

Med dessa ord säger jag nu godnatt för i morgon väntar jobb!

Kommentarer
Postat av: Vivisen

JAG LÄSER!!! Går in varje gång o kollar om du skrivit något när jag sitter vid datan. Så nu vet du att jag göra det iaf.... :)



Massa kramar

2010-03-12 @ 16:18:13
Postat av: Mamma

jag läser också!!!!Så det så! pyss

2010-03-15 @ 02:29:20
URL: http://lindholmaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback